תמונת מחבר
מירוץ שוק

כיצד לגרום לילדים לעזוב את המסכים ולעשות פעילות גופנית

אתם ואתן אמנם זוכרים את תקופת הילדות כמלאת אושר, עושר וכושר.

אבל אצל הילדים – המסך כבר מזמן ניצח את התופסת.

אנחנו חיים בתקופה של קידמה טכנולוגית. העולם המודרני והקידמה הטכנולוגית מביאים לחיינו יתרונות רבים, אך מנגד, חיסרון ברור הוא המרדף של הילדים אחרי מסכים ומכשירים אלקטרוניים.

ולכן לנו כהורים וכאנשי חינוך חשוב מאוד לעודד את הילדים לצאת ולעסוק בפעילות גופנית. הפעילות הגופנית משמעותית לפיתוחם הפיזי והרגשי, ומלאה בחוויות חיוביות.

כמובן שלא נציף בעיה בלי להציג לה פתרון, להלן מספר רעיונות ודרכים לעורר את רצון הילדים לצאת ולעשות פעילות גופנית:

  1. ספורט ייחודי: אחד הדרכים הטובות ביותר לעורר את הילדים לפעילות גופנית היא לחבר אותם לתחום ספורט ייחודי לדוגמה: משחקי כדור, טניס, ריקוד, אומנות לחימה או אפילו סקי וגלישה הם דוגמאות טובות לסוגי ספורט יחודיים שימקדו את הילדים בענף הספורט אליו הם הכי מתחברים.
  2. טיולים: לצאת לטבע ולטייל, זאת אחת מהדרכים הכייפיות ביותר לבצע פעילות גופנית. הטיול וההליכה בין הנופים היפים מחברים את הילדים לצורך בתנועה וגורמים להם להעדיף לצאת ולטייל מאשר להישאר בבית מול המסכים.
  3. פעילויות משפחתיות: ציינו פעילויות משפחתיות בחוץ או בתוך הבית, רגעים ביום אשר מוקדשים לזמן שלכם עם הילדים. הנה כמה רעיונות לפעילויות גופניות משפחתיות, יצירה של מסלולי מכשולים בחצר או במרפסת, לצאת לסיבוב עם הכלב, "JUST DANCE", טיולי אופניים ועוד.
  4. דוגמה אישית: חשוב לזכור, לדוגמה אישית יש ערך רב. הילדים שלכם מסתכלים ולומדים ממכם בכל רגע. אל תדרשו מהילדים או התלמידים שלכם דברים שאתם לא עומדים בהם. תעשו פעילות גופנית, תאכלו בריא, תרפו מהמסכים והמדיה וכך הילדים יראו בכם מודל חיובי לחיקוי.

אנחנו כאן לכל התייעצות, טיפים, ושאלות.
צוות לזוז ביחד.

Share this post

Scroll to Top
× ליצירת קשר